Kalite Yönetim Politikamız
21 Ağustos 2024

                                                                                                                                                KALİTE YÖNETİM POLİTİKAMIZ


Sağlık hizmeti sunumunda ihtiyaç ve beklentileri karşılanarak, hasta ve çalışan güvenliği, hasta ve çalışan memnuniyetinin esas alınması amacı ile 4 temel ilkesini amaçlanmıştır;

Merkezimiz,

     Sağlık Bakanlığı’nın geliştirdiği ve geliştireceği stratejiler doğrultusunda iletişime ve paylaşıma açık yönetim anlayışı ile sürekli iyileşme prensibi ve kalite yönetim sistemi şartları                doğrultusunda personelimizin kalite çalışmalarına katılımını sağlamayı,

     Sürekli ölçme ve iyileştirme araçları kullanarak öncü bir yönetim sistemi geliştirmeyi, Hasta ve çalışan memnuniyetini ilke edinmiş hizmet anlayışını,

     Merkezimizin mevcut kaynaklarını verimli ve zamanında kullanarak güvenli sağlık hizmeti sunmayı,

     Kurum içi ve kurum dışı mesleki eğitim faaliyetlerini geliştirmeyi,

     Kalite Politikası olarak belirlemiştir.

     Sağlık hizmeti sunumunda kaliteden ödün vermeden hizmet sunmayı taahhüt ederim.